Kategorie


Regulamin sklepu internetowego ważny od 25 grudnia 2014

 

 1.  Informacje ogólne

 

Sklep internetowy www.piccolino-sklep.pl (zwany dalej „Sklepem”) jest prowadzony przez Piccolino- Joanna Śpiewak z siedzibą w Gdańsku, ul. Sympatyczna 20/10 na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej z dnia 11 lutego 2013 roku, nr 000244888.

 

Dane sprzedawcy:

Piccolino- Joanna Śpiewak

Ul. Sympatyczna 20/10

80-176 Gdańsk

 

Adres email: info@piccolino-sklep.pl

Telefon: (+48) 697-547-568

 

NIP: 593 216 59 20

Regon: 221825301

 

Sklep internetowy prowadzi sprzedaż wyrobów i towarów za pośrednictwem sieci Internet. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66-661 Kodeksu Cywilnego lecz zaproszenie do zawarcia umowy.

 

Produkty ofertowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

 

Sklep ma obowiązek dostarczyć kupiony towar bez wad. Sklep jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną.

 

 

2.   Zamówienia

 

Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.piccolino-sklep.pl, telefonicznie (697-547-568) lub e-mailem (info@piccolino-sklep.pl).

Zamówienia są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Zamówienia mogą być składane zarówno przez klientów, którzy założyli indywidualne konto na stronie Sklepu oraz przez klientów nie posiadających konta w Sklepie.

Złożone zamówienia są niezwłocznie potwierdzane e-mailem lub w przypadku zamówień telefonicznych, potwierdzenie następuje drogą telefoniczną.

Formularz wypełniony przez klienta na stronie Sklepu podczas składania zamówienia powinien zawierać prawdziwe i rzetelne informacje. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta niepełnych lub nieprawidłowych danych teleadresowych. Koszty związane z wysyłką na nieprawidłowy adres, jak i ponowną wysyłką na właściwy adres ponosi Klient.

Ceny w Sklepie podane są w PLN i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie zawierają kosztów przesyłki, które są doliczane podczas składania zamówienia.

Realizacja zamówienia następuje po cenie widocznej na stronie Sklepu w chwili składania zamówienia.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów i wyrobów znajdujących się w ofercie oraz wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu. Zmiana cen nie dotyczy zamówień już złożonych.

Realizacja zamówienia płatnego na konto bankowe lub kartą kredytową rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym lub po otrzymaniu potwierdzenia opłacenia transakcji przez operatora karty. Od momentu złożenia zamówienia klient ma 5 dni roboczych na jego opłacenie. W przypadku, gdy sklep nie otrzyma płatności w wyznaczonym terminie, zamówienie zostanie anulowane. Realizacja zamówienia płatnego za pobraniem rozpoczyna się od momentu potwierdzenia zamówienia emailem lub telefonicznie.

Sklep nie realizuje zagranicznych przesyłek za pobraniem.

Wysokość kosztów przesyłki zależna jest od wybranej opcji dostawy.

Poczta Polska - priorytetowa przesyłka polecona - 10,90 PLN (pobranie + 6,00 PLN)

Poczta Polska  Kurier 48 - 12,00 PLN (pobranie + 3,00 PLN)

Kurier - 17,00 PLN (pobranie + 6,00 PLN)

Paczkomaty - 9,90 PLN

Odbiór osobisty - 0,00 PLN

 

Spódniczki i sukienki tiulowe nie wysyłamy kurierem 48 i przez paczkomaty. Produkty z kategorii Pokój dziecięcy, wózki dla dzieci, foteliki samochodowe oraz zabawki wysyłamy wyłącznie kurierem.

W przypadku zamówień przekraczających kwotę 300 PLN, koszty dostawy ponosi Sklep. Opcja bezpłatnej dostawy dotyczy wyłącznie kupujących, znajdujących się na terenie Polski.

Czas dostawy liczony jest od momentu przekazania przesyłki na Pocztę Polską, do firmy kurierskiej lub nadania w paczkomatach.

Koszty przesyłek zagranicznych zależą od kraju dostawy oraz od wagi towaru.

Koszt przesyłki zagranicznej liczony jest na bazie paczki do 2 kg. Jeśli waga paczki przekroczy 2 kg, koszt przesyłki zostanie stosownie powiększony o czym poinformujemy Państwa przed realizacją zamówienia.

Koszt przesyłki do krajów w Europie w tym Turcji i Rosji wynosi 70 PLN. Wysyłka do Czech i Słowacji wynosi 40 PLN.

Koszt przesyłki do krajów spoza Europy (Ameryka Północna, Południowa, Azja, Afryka, Australia) wynosi 100 PLN.

 

Cennik kosztów przesyłki znajduje się na stronie Sklepu w zakładce: Koszty dostawy.

 

3.  Sposoby płatności

 

W Sklepie możliwe są poniższe formy płatności:

- przelew na konto bankowe Sklepu

- za pobraniem (Poczta Polska, kurier)

- karty kredytowe (PayPal, PayU)

- przelewy internetowe (PayU)

W przypadku produktów z kategorii Pokój dziecięcy, wózki dla dzieci, foteliki samochodowe oraz zabawki opłata za pobraniem nie jest dostępna.

Dla klientów z zagranicy: płatności można dokonać kartami kredytowymi za pośrednictwem PayPal lub tradycyjnego przelewu bezpośrednio na konto sklepu.

W przypadku płatności na konto bankowe, zamówienia nieopłacone w ciągu 5 dni będą anulowane.

Do każdej przesyłki dołączany jest paragon lub faktura VAT. W przypadku, gdy zamawiający jest płatnikiem VAT, prosimy o obowiązkowe podanie numeru NIP w formularzu zgłoszeniowym.

 

 4.   Prawo odstąpienia od umowy

Klient ma prawo odstąpić od umowy (zwrócić zakupiony towar) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym klient wszedł w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez klienta weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient musi poinformować Sklep (e-mailem lub telefonicznie) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub e-mailem).

Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy dokonujemy zwrotu wszystkich otrzymanych od klienta płatności, w tym kosztów dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani przez klienta o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres Piccolino - Joanna Śpiewak, ul. Sympatyczna 20/10, 80-176 Gdańsk niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym klient poinformował nas o odstąpieniu od niniejszej umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem 14 dni. 

Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w odniesieniu do umów:

 

  • o świadczenie usług, jeżeli sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi sklep nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb tj. sukienki i spódniczki tiulowe Piccolino;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi sklep nie ma kontroli;
  • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej;
  • o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

 5.   Reklamacje

 

Podstawą przyjęcia reklamacji jest odesłanie reklamowanego towaru na adres Sklepu. W miarę możliwości należy załączyć dowód zakupu oraz pisemne oświadczenie.

Klient ma prawo złożyć reklamację z tytułu wad towaru na warunkach określonych ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121). Sklep nie udziela innych dodatkowych gwarancji.

W przypadku zasadnej reklamacji, Sklep zwróci kupującemu koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru.

Reklamacja zostanie rozpatrzona nie później niż w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia uszkodzonego towaru do Sklepu.

Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. Sklep ma jednak prawo niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunąć. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sklep albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.

Kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep

Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

Zwrot ceny, którą Klient uiścił w momencie zakupu, odbywa się w tej samej formie, w jakiej Klient dokonywał płatności, w szczególności jeżeli płatność odbywała się kartą płatniczą, zwrot ceny sprzedaży nastąpi na tą samą kartę płatniczą.

 

6.   Pozostałe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

 

Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim działającym przy Wojewódzkiej Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. 

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

 

7.  Bezwzględny zakaz kopiowania materiałów i treści

 

Wszystkie materiały zamieszczone na stronach internetowych Sklepu www.piccolino-sklep.pl, w szczególności zdjęcia modelek i modeli są chronione prawami autorskimi. Majątkowe prawa autorskie do materiałów umieszczonych na tych stronach przysługują wyłącznie Piccolino-Joanna Śpiewak ul. Sympatyczna 20/10, 80-176 Gdańsk.

Żaden z zamieszczonych materiałów z sekcji Piccolino, ani jego część nie może być bez wyraźnej pisemnej zgody Sklepu kopiowana, modyfikowana, dystrybuowana, publikowana, ładowana, wyświetlana, utrwalana, ani wykorzystywana w żadnej formie i przy użyciu żadnych środków elektronicznych, mechanicznych, fotograficznych, rejestrujących. Zabronione jest rozpowszechnianie opracowań zamieszczonych na stronie materiałów, powielanie lub rozpowszechnianie szaty graficznej lub jej elementów niezależnie od przyczyn lub celu takiego rozpowszechniania.

Powyższe zakazy nie dotyczą korzystania z materiałów w zakresie własnego użytku osobistego, zdefiniowanego zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

 

8.   Postanowienia końcowe

 

Wypełniając formularz z danymi zamawiającego podczas składania zamówienia lub rejestrując się na stronie Sklepu należy zapoznać się z niniejszym regulaminem sklepu internetowego www.piccolino-sklep.pl oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Zasady w zakresie przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności Sklepu.

 

Sklep jest uczestnikiem programu „Zaufane Opinie” w ramach usługi świadczonej przez Ceneo Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 182, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS:0000268796, NIP:  527252995, polegającej na przesyłaniu przez Grupę Allegro do Klientów Sklepu za pośrednictwem poczty elektronicznej ankiet służących uzyskaniu od Klienta Sklepu opinii na temat transakcji dokonywanej w Sklepie, a także na zamieszczaniu w serwisie dostępnym w domenie Ceneo.pl opinii wyrażonych przez Klientów w rezultacie otrzymania ankiet.

 

Klient dokonujący zakupu w Sklepie może dobrowolnie wyrazić zgodę na przekazanie jego danych osobowych, w tym adresu e-mail do Grupy Allegro oraz na przetwarzanie przez Grupę Allegro jego danych osobowych – wyłącznie w celu wypełnienia ankiety wskazanej w punkcie w poprzednim punkcie.

 

Sądem właściwym do rozpatrywania sporów wynikających ze stosowania niniejszego regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

 

Piccolino - Joanna Śpiewak zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w powyższym regulaminie w wyniku zmian w przepisach prawnych. Klient składający zamówienie powinien zapoznać się z jego aktualną wersją dostępną na stronie Sklepu. Zmiany regulaminu nie dotyczą zamówień już złożonych.

 

W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta, jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego prawa. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. W sprawach nieuregulowych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy ww. aktów prawnych.

 

 

Regulamin sklepu internetowego ważny do 24 grudnia 2014 roku

 

1. Informacje ogólne

 

Sklep internetowy piccolino-sklep.pl (zwany dalej „Sklepem”) jest prowadzony przez Piccolino- Joanna Śpiewak z siedzibą w Gdańsku, ul. Sympatyczna 20/10 na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej z dnia 11 lutego 2013 roku, nr 000244888.

 

Dane sprzedawcy:

 

Piccolino- Joanna Śpiewak

Ul. Sympatyczna 20/10

80-176 Gdańsk

Adres email: info@piccolino-sklep.pl

Telefon: (+48) 697-547-568

 

NIP: 593 216 59 20

Regon: 221825301

 

Sklep internetowy prowadzi sprzedaż wyrobów i towarów za pośrednictwem sieci Internet. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66-661 Kodeksu Cywilnego lecz zaproszenie do zawarcia umowy.

Produkty ofertowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

 

2. Zamówienia

 

Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.piccolino-sklep.pl, telefonicznie (697-547-568) lub e-mailem (info@piccolino-sklep.pl).

Zamówienia są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Zamówienia mogą być składane zarówno przez klientów, którzy założyli indywidualne konto na stronie Sklepu oraz przez klientów 
nie posiadających konta w Sklepie.

Złożone zamówienia są niezwłocznie potwierdzane e-mailem lub w przypadku zamówień telefonicznych, potwierdzenie następuje drogą telefoniczną.

Formularz wypełniony przez klienta na stronie Sklepu podczas składania zamówienia powinien zawierać prawdziwe i rzetelne informacje. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta niepełnych lub nieprawidłowych danych teleadresowych. Koszty związane z wysyłką na nieprawidłowy adres, jak i ponowną wysyłką na właściwy adres ponosi Klient.

Ceny w Sklepie podane są w PLN i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie zawierają kosztów przesyłki, które są doliczane podczas składania zamówienia.

Ceny spódniczek i sukienek tiulowych są każdorazowo ustalane z klientem w zależności od rodzaju, rozmiaru i wielkości zamówienia. W Sklepie prezentowane są jedynie przykładowe modele spódniczek i sukienek tiulowych, zaś szczegóły zamówienia są uzgadnianie z klientem.

Realizacja zamówienia następuje po cenie widocznej na stronie Sklepu w chwili składania zamówienia.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów i wyrobów znajdujących się w ofercie oraz wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu Zmiana cen nie dotyczy zamówień już złożonych.

Realizacja zamówienia płatnego na konto bankowe lub kartą kredytową rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym lub po otrzymaniu potwierdzenia opłacenia transakcji przez operatora karty. Od momentu złożenia zamówienia klient ma 5 dni roboczych na jego opłacenie. W przypadku, gdy sklep nie otrzyma płatności w wyznaczonym terminie, zamówienie zostanie anulowane. Realizacja zamówienia płatnego za pobraniem rozpoczyna się od momentu potwierdzenia zamówienia emailem lub telefonicznie.

Sklep nie realizuje zagranicznych przesyłek za pobraniem.

Wysokość kosztów przesyłki zależna jest od wybranej opcji dostawy.

 

Poczta Polska - priorytetowa przesyłka polecona - 10,90 PLN (pobranie + 6,00 PLN)

Kurier - 16,00 PLN (pobranie + 7,00 PLN)

Paczkomaty - 9,90 PLN

 

Opłacone zamówienia można również odebrać w siedzibie sklepu w Gdańsku. W takiej sytuacji Sklep potwierdzi e-mailem lub telefonicznie termin odbioru zarezerwowanego towaru.

Cennik kosztów przesyłki znajduje się na stronie Sklepu w zakładce: Koszty przesyłki.

W przypadku zamówień przekraczających kwotę 300 PLN, koszty dostawy ponosi Sklep. Opcja bezpłatnej dostawy dotyczy wyłącznie kupujących, znajdujących się na terenie Polski.

Czas dostawy liczony jest od momentu przekazania przesyłki na Pocztę Polską, do firmy kurierskiej lub nadania w paczkomatach.

 

3. Sposoby płatności

 

W Sklepie możliwe są poniższe formy płatności:

 

- przelew na konto bankowe Sklepu

- za pobraniem (Poczta Polska, kurier)

- karty kredytowe (PayPal, PayU)

- przelewy internetowe (PayU)

 

Dla klientów z zagranicy: płatności można dokonać kartami kredytowymi za pośrednictwem PayPal lub tradycyjnego przelewu bezpośrednio na konto sklepu.

W przypadku płatności na konto bankowe, zamówienia nieopłacone w ciągu 5 dni będą anulowane.

Do każdej przesyłki dołączany jest paragon lub faktura VAT. W przypadku, gdy zamawiający jest płatnikiem VAT, prosimy o obowiązkowe podanie numeru NIP w formularzu zgłoszeniowym.

 

4. Zwroty

 

Zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami) klient może zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny w ciągu 10 dnioraz pisemnym, podpisanym oświadczeniem na adres Sklepu. Termin ten liczy się od dnia wydania rzeczy.

Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Odzież powinna być w szczególności czysta, niezniszczona i nie nosząca śladów zmian ani przeróbek..

Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.

W przypadku nie odebrania przesyłki za pobraniem, klient jest zobowiązany zwrócić sprzedającemu koszty poniesionej wysyłki.

Zwrotowi nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie klienta tj. spódniczki i sukienki tiulowe na wymiar.

Zwrot pieniędzy następuje na rachunek bankowy klienta wskazany w pisemnym oświadczeniu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania towaru przez Sklep. Jeżeli płatność nastąpiła kartą płatniczą, zwrot należności nastąpi bezpośrednio na kartę.

W przypadku zwrotu zamówionego towaru wysłanego opcją darmową (zamówienie powyżej 300 PLN) Sklep zastrzega sobie prawo do naliczenia kosztów wysyłki towarów do klienta, jeżeli wartość zwracanych towarów obniży wartość zamówienia do kwoty niższej niż 300 PLN.

 

5. Reklamacje

Podstawą przyjęcia reklamacji jest odesłanie reklamowanego towaru na adres Sklepu. W miarę możliwości należy załączyć dowód zakupu oraz pisemne oświadczenie.

W przypadku zasadnej reklamacji, Sklep zwróci kupującemu koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru.

Reklamacja zostanie rozpatrzona nie później niż w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia uszkodzonego towaru do Sklepu.

W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie (wedle wyboru kupującego) naprawiony lub wymieniony na nowy i wysłany 
na koszt Sklepu na adres kupującego.

Jeżeli naprawa lub wymiana towaru jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów, kupujący będzie miał prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy i żądać zwrotu zapłaconej ceny. Kupujący nie będzie mógł jednak odstąpić umowy, gdy niezgodność towaru z umową jest nieistotna.

Zwrot ceny, która Klient uiścił w momencie zakupu, odbywa się w tej samej formie, w jakiej Klient dokonywał płatności, w szczególności jeżeli płatność odbywała się kartą płatniczą, zwrot ceny sprzedaży nastąpi na tą samą kartę płatniczą.

 

6. Bezwzględny zakaz kopiowania materiałów i treści

 

Wszystkie materiały zamieszczone na stronach internetowych Sklepu www.piccolino-sklep.pl, w szczególności zdjęcia modelek i modeli są chronione prawami autorskimi. Majątkowe prawa autorskie do materiałów umieszczonych na tych stronach przysługują wyłącznie Piccolino-Joanna Śpiewak ul. Sympatyczna 20/10,  80-176 Gdańsk.

Żaden z zamieszczonych materiałów z sekcji Piccolino, ani jego część nie może być bez wyraźnej pisemnej zgody Sklepu kopiowana, modyfikowana, dystrybuowana, publikowana, ładowana, wyświetlana, utrwalana, ani wykorzystywana w żadnej formie i przy użyciu żadnych środków elektronicznych, mechanicznych, fotograficznych, rejestrujących. Zabronione jest rozpowszechnianie opracowań zamieszczonych na stronie materiałów, powielanie 
lub rozpowszechnianie szaty graficznej lub jej elementów niezależnie od przyczyn lub celu takiego rozpowszechniania.

Powyższe zakazy nie dotyczą korzystania z materiałów w zakresie własnego użytku osobistego, zdefiniowanego zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

 

7. Postanowienia końcowe

 

Wypełniając formularz z danymi zamawiającego podczas składania zamówienia lub rejestrując się na stronie Sklepu należy zapoznać się z niniejszym regulaminu sklepu internetowego www.piccolino-sklep.pl oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Zasady w zakresie przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności Sklepu.

Sklep jest uczestnikiem programu „Zaufane Opinie” w ramach usługi świadczonej przez Grupę Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 182, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS:0000268796, NIP:  527252995, polegającej na przesyłaniu przez Grupę Allegro do Klientów Sklepu za pośrednictwem poczty elektronicznej ankiet służących uzyskaniu od Klienta Sklepu opinii na temat transakcji dokonywanej w Sklepie, a także na zamieszczaniu w serwisie dostępnym w domenie Ceneo.pl opinii wyrażonych przez Klientów w rezultacie otrzymania ankiet.

Klient dokonujący zakupu w Sklepie może dobrowolnie wyrazić zgodę na przekazanie jego danych osobowych, w tym adresu e-mail do Grupy Allegro oraz na przetwarzanie przez Grupę Allegro jego danych osobowych – wyłącznie w celu wypełnienia ankiety wskazanej w punkcie w poprzednim punkcie.

Sądem właściwym do rozpatrywania sporów wynikających ze stosowania niniejszego regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

Piccolino - Joanna Śpiewak zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w powyższym regulaminie w wyniku zmian w przepisach prawnych. Klient składający zamówienie powinien zapoznać się z jego aktualną wersją dostępną na stronie Sklepu. Zmiany regulaminu nie dotyczą zamówień już złożonych.