Kategorie


piccolino-sklep

100% Pozytywnych komentarzy 68 komentarzy
Typ z 12 miesięcy
Pozytywne: 68
Negatywne: 0
Średnia z 68 ocen sprzedaży:
  • Zgodność z opisem
    5
  • Czas wysyłki
    5
  • Koszt wysyłki
    4.9
  • Obsługa kupującego
    5

Pytania i odpowiedzi

 

Kto może dokonać zakupów w naszym sklepie?

Zakupów w naszym sklepie może dokonać każda osoba. Złożenie zamówienia na produkty oferowane w naszym sklepie nie wymaga rejestracji konta w systemie sklepu.


Jak kupować?

Zamówienie można złożyć na stronie sklepu, telefonicznie (+48 697 547 568) lub wysyłając email (sklep@piccolino-sklep.pl).

Składając zamówienie na stronie sklepu klient ma możliwość rejestracji konta. Zamówienie na stronie sklepu można złożyć również, gdy nie jest się zarejestrowanym użytkownikiem. W celu wybrania zamawianego towaru należy kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”. Towar automatycznie zostanie zarejestrowany w tworzonym zamówieniu. Następnie można kontynuować zakupy lub wybrać formę dostawy oraz formę płatności. Należy podać dane do wysyłki i dane do faktury. Upewnij się, że wszystkie dane są prawidłowe. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisane dane teleadresowe kupującego. Następnie kliknij przycisk "Podsumowanie zamówienia". Otworzy się strona, która pokaże wszystkie informacje, które zostały wpisane przez kupującego wraz z wybranymi produktami w koszyku. Następnie kliknij przycisk "Zamawiam i płacę". W tym momencie zamówienie zostanie zarejestrowane w sklepie a kupujący otrzyma email z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.


Jak przebiega realizacja zamówienia?

Od chwili złożenia zamówienia przez klienta, aż po wysłanie paczki z produktem każdy z etapów przygotowania produktów opatrzony został statusem. Kiedy status zamówienia zmienia się np. z „przyjęte do realizacji” na „przygotowane do wysyłki” klient automatycznie otrzyma maila z informacją o zmianie statusu. Istnieją następujące statusy zamówienia:

 

  • potwierdzone -  Twoje zamówienie zostało zaakceptowane i rozpoczyna się jego realizacja.
  • przygotowywane do wysyłki - Twoje zamówienie przechodzi proces kompletowania i pakowania.
  • towar wysłany - Twoje zamówienie zostało wysłane we wcześniej wybrany sposób.
  • oczekuje na wpłatę

 

Czy składanie zamówień w sklepie jest zabezpieczone?

Tak, cały nasz sklep zabezpieczony jest szyfrowanym protokołem w standardzie TLS (Transport Layer Security). Protokół szyfrowania stosowany jest także w koszyku. Oznacza to, że wszelkie dane adresowe, dane osobowe oraz szczegóły karty kredytowej nie mogą być przechwycone przez niepowołane osoby. Technologia TLS zapewnia:

- Identyfikację - dane klienta są przekazywane na właściwy serwer, który jest bezpieczny.

- Szyfrowanie - dzięki temu dane nie mogą być przechwycone przez niepowołane osoby.

- Integralność danych - przekazane dane nie mogą zostać zmienione przez niepowołane osoby.

Standard TLS stosowany jest w sklepie także przy logowaniu do konta użytkownika.



 
Jakie są opcje dostawy zamówionego towaru?

Oferowane opcje dostawy to:

- przesyłka priorytetowa realizowana przez Pocztę Polską,

- przesyłka priorytetowa za pobraniem realizowana przez Pocztę Polską,

- kurier,

- paczkomaty,

- odbiór osobisty.

Spódniczki i sukienki tiulowe nie są wysyłane przez paczkomaty i Kurierem 48.

Produkty z kategorii Pokój dziecięcy, wózki i foteliki oraz zabawki wysyłamy wyłącznie kurierem.

Dlaczego warto zarejestrować konto na www.piccolino-sklep.pl?

Z rejestracji konta użytkownika w naszym sklepie wynikają następujące korzyści:

  • dane kontaktowe i dane do faktury VAT zostają zachowane i nie ma potrzeby ich każdorazowego wprowadzania podczas następnych zamówień
  • historia wszystkich zamówień, jakie zostały wykonane przez właściciela konta zostaje zachowana, a jej przeglądanie jest łatwe 
    i intuicyjne
  • osoby posiadające konto w naszym sklepie mają możliwość dodawania, usuwania bądź edytowania swoich danych
  • cykliczne informacje o przecenach i promocjach wysyłane na e-maila.


Ilość funkcjonalności dostępnych dla użytkowników sklepu będzie rosła wraz z zapotrzebowaniem naszych klientów.



Moje konto

Po kliknięciu w link "Zaloguj się/rejestracja" zarejestrowani użytkownicy mają możliwość:

  •         zapoznania się z historią wszystkich swoich zamówień za pośrednictwem intuicyjnego panelu
  •         zmiany danych teleadresowych
  •         zmiany hasła do sklepu (dla bezpieczeństwa polecamy nie udostępniać swojego hasła osobom trzecim).

 

Uwaga: Administracja sklepu nigdy nie wysyła zapytań z prośbą o podanie hasła. Jeżeli zetknęliście się Państwo z próbą wyłudzenia hasła prosimy o zgłoszenie tego faktu na adres mailowy info@piccolino-sklep.pl



 Jak korzystać z wyszukiwarki produktów w obrębie sklepu?

W sekcji nagłówkowej strony znajduje się wyszukiwarka produktów znajdujących się w sklepie. Szukane słowo należy wpisać w pole z opisem Szukaj tutaj... Po kliknięciu w ikonkę lupy zostanie strona z efektami wyszukiwania. Nasza wyszukiwarka sugeruje produkty wyszukiwane przez klienta.



Jak można opłacić zamówienie? 

  • przelew tradycyjny - wpłaty należy dokonać na podany numer konta: Deutsche Bank10191010482622106909310001. Dla klientów zagranicznych Deutsche Bank, PL10191010482622106909310001, BIC/SWIFT: DEUTPLPX. W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia, który otrzymają Państwo w emailu po złożeniu zamówienia. Zamówienie wysyłamy maksymalnie jeden dzień roboczy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
  • płatność za pobraniem - pieniądze za zamówienie należy przekazać kurierowi/listonoszowi podczas odbioru paczki.
  • szybki przelew internetowy - za pośrednictwem PayU.
  • karty kredytowe VISA, Mastercard  
  • PayPal (Dzięki systemowi PayPal można płacić także za pomocą polecenia zapłaty. Rejestracja w systemie PayPal jest darmowa i umożliwia wybór preferowanego sposobu płatności. System PayPal umożliwia Kupującemu i Sprzedawcy zawieranie bezpiecznych transakcji internetowych)

Zapłata za produkty z kategorii Pokój dziecięcy, wózki i foteliki oraz zabawki nie jest możliwa za pobraniem.



Jakie są koszty przesyłki?


Poczta Polska - Priorytet (
przedpłata) - 10,90 PLN

Poczta Polska - Priorytet (pobranie) - 16,90 PLN

Poczta Polska - Kurier 48 (przedpłata) - 12,00 PLN

Poczta Polska - Kurier 48 (pobranie) - 15,00 PLN

Kurier (przedpłata) - 17,00 PLN

Kurier (pobranie) - 23,00 PLN

Paczkomaty (przedpłata) - 9,90 PLN

Odbiór osobisty po przedpłacie - 0,00 PLN

Spódniczki i sukienki tiulowe nie są wysyłane przez paczkomaty i Kurierem 48.

Produkty z kategorii Pokój dziecięcy, wózki dla dzieci, foteliki samochodowe oraz zabawki wysyłamy wyłącznie kurierem.

W przypadku zamówień powyżej 300 PLN, koszt przesyłki gratis.



Czy można wymienić paragon na fakturę?

Tak, w terminie 7 dni od daty zakupu zgodnie z obowiązującymi przepisami.



Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Tak, jest możliwość wysłania za granicę towaru zakupionego w sklepie Piccolino. Przesyłki realizujemy Pocztą Polską. Za granicę nie wysyłamy przesyłek za pobraniem.

Koszty przesyłek zagranicznych zależą od kraju dostawy oraz od wagi towaru.

Koszt przesyłki (paczka do 2 kg) do krajów w Europie w tym Turcji i Rosji wynosi 70 PLN. Wysyłka do Czech i Słowacji wynosi 40 PLN.

Koszt przesyłki (paczka do 2 kg) do krajów spoza Europy (Ameryka Północna, Południowa, Azja, Afryka, Australia) wynosi 100 PLN.

W przypadku paczek przekraczających 2 kg, koszt dostawy jest modyfikowany o czym kupujący jest informowany indywidualnie.

 

Co zrobić gdy przesyłka będzie uszkodzona?

Przesyłkę, za każdym razem, należy sprawdzić przy kurierze/listonoszu. Towar przez nas wysyłany jest zawsze bezpiecznie zapakowany. Jeżeli przy wstępnej ocenie paczki możecie Państwo stwierdzić, że miała miejsce próba jej otwarcia, bądź zawartość opakowania jest uszkodzona, należy odmówić odbioru paczki i spisać protokół, który powinien posiadać dostawca. Dostawca zaznaczy, że protokół musi zawierać dokładny opis uszkodzeń i wszelkich zaobserwowanych nieprawidłowości. Następnie należy jak najszybciej skontaktować się z obsługą sklepu www.piccolino-sklep.pl aby poinformować nas o zaistniałych problemach z przesyłką.



Czy można zwrócić zamówiony towar?

Tak, istnieje możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dnia odbioru towaru. Procedura opisana jest w sekcji

"Reklamacje i zwroty".



Mają Państwo inne pytania?

Nasza obsługa chętnie odpowie na każde Państwa pytanie. Zachęcamy do skontaktowania się z nami droga elektroniczną na adres email:
info@piccolino-sklep.pl lub telefonicznie na numer: (+48) 697 547 568.